Peeling kawitacyjny

Podstawowa i jedna z najskuteczniejszych metod złuszczania martwego naskórka to peeling kawitacyjny. Pozwala on na odświeżenie skóry i odsłonięcie jej młodszych warstw, dzięki czemu twarz staje się promienna, nabiera pięknego kolorytu, a przede wszystkim lepiej przyswaja pielęgnacyjne preparaty, ponieważ staje się właściwie oczyszczona i nie blokują jej zaskórniki. Peeling kawitacyjny warto zatem wykonywać regularnie, dzięki czemu stan skóry znacznie się poprawi, będzie ona gładsza oraz wyrównana. Jest to zabieg idealny dla każdego, niezależnie od płci czy wieku.

Kobieta w białych silikonowych rękawiczkach

W szczególności chętnie jest wybierany przez nastolatki, ponieważ jest delikatny i całkowicie bezpieczny dla skóry. A nasi kosmetolodzy wykonują go z użyciem profesjonalnych sprzętów, dzięki czemu gwarantują najlepsze efekty.

Jak działa peeling kawitacyjny?

Peeling kawitacyjny w delikatny sposób rozbija martwe komórki naskórka, dzięki czemu skóra staje się gładka i oczyszczona. Jest to całkowicie bezbolesny proces, podczas którego skupiamy się głównie na miejscach problematycznych, gdzie pojawia się najwięcej zaskórników.

Przeciwskazania do wykonania peelingu kawitacyjnego

• ciąża,
  • laktacja,
  • choroby onkologiczne,
  • niewydolność krążenia,
  • osteoporoza,
  • padaczka,
  • zakażenia skóry,
  • metalowe implanty w ciele,
  • rozrusznik serca,
  • choroby tarczycy,
  • zakrzepowe zapalenie żył,
  • zakażenia oraz stany zapalne skóry.