Medycyna regeneracyjna - biotechnologia

Konsultacje, kwalifikacje do zabiegu oraz zabieg z wykorzystaniem USG przeprowadza wybitny specjalista radiolog interwencyjny dr n.med. Kazimierz Kordecki

Medycyna regeneracyjna stanowi wielką nadzieję dla osób cierpiących na poważne lub nieuleczalne choroby. Realia tych nowych terapii są jednak złożone.
Naukowcy odkryli na podstawie obszernych badań prowadzonych od ponad 25 lat, że w przypadku wszystkich rodzajach urazów, stanów zapalnych lub procesów zwyrodnieniowych poziom niektórych cytokin (małych białek) jest znacznie zredukowany. Chodzi tutaj w szczególności o Plasma GELSOLIN (ważna cytokina wzmacniająca oraz ochronna, która zapobiega reakcji toksycznej komórek).
Oznacza to, że fizjologiczne stężenie tych białek ma centralne znaczenie dla zachowania zdrowia tkanek organizmu.

Technologia GOLDIC® jest wyrobem medycznym klasy IIb, który po 12 latach badań klinicznych uzyskał w maju 2018 r. certyfikat CE dopuszczający do stosowania produktu w codziennej praktyce klinicznej w szpitalach i placówkach opieki zdrowotnej na terenie Unii Europejskiej.

postać prześwietlona do kości

Wyrób medyczny kl. II B

GOLDIC oznacza – Gold Induced Cytokines – Cytokiny Indukowane Złotem.

Technologia GOLDIC®, dzięki wykorzystaniu procesu 24-godzinnej inkubacji krwi ze specjalnie zaprojektowanymi w mikroskali cząsteczkami złota, pozwala na znaczne zwiększenie stężenia właśnie PLASMA GELSOLIN oraz innych, ważnych dla procesu regeneracji cytokin (GCSF Beta – Granulocyte colony stimulating factor, SCGF – stem cells growth factor), czynników wzrostu oraz czynników specyficznych dla aktywacji i różnicowania komórek macierzystych .

Zwiększone stężenie Gelsoliny oraz innych ważnych cytokin u pacjentów po terapii GOLDIC stanowi wielokrotność stężenia początkowego w chorej tkance i jest znacznie zbliżona do ich poziomu w zdrowej tkance.

GOLDIC® działa przeciwzapalnie, zmniejsza ból, przywraca ruchomość, lecz przed wszystkim aktywuje i różnicuje autologiczne komórki macierzyste, a tym samym stymuluje zdolność organizmu do REGENERACJI.

Obecnie główny obszar zastosowania wyrobów medycznych GOLDIC® to leczenie schorzeń układu mięśniowo-szkieletowego (zapalenie ścięgien, zapalenie kości i stawów, reumatoidalne zapalenie stawów, bóle stenotyczne kręgosłupa, itp.), gojenie ran i urazy ortopedyczne.

Wskazania (obecnie):
• Urazy ścięgien, więzadeł i mięśni
• Zapalenie/przewlekłe urazy ścięgna (ścięgno Achillesa, ścięgna rzepki - kolano skoczka, łokieć
tenisisty, i in.).
• Ganglia (torbiele stawów i ścięgien)
• Zapalenie torebki stawowej
• Zwyrodnieniowa ciasnota kręgosłupa (stenoza)
• Choroba zwyrodnieniowa stawów (łagodna/umiarkowana) – kolanowy, biodrowy i in.
• Reumatoidalne zapalenie stawów (RZS)
• Zaburzenie gojenia ran

Korzyści i zalety terapii GOLDIC:

• Wysoka skuteczność terapii
• Szybka redukcja bólu i stanu zapalnego tkanek miękkich
• Uniknięcie operacji
• Osiągnięcie trwałej regeneracji tkanek miękkich (stawów, więzadeł, ścięgien, mięśni)
• Uniknięcie tworzenia się blizn
• Zwykłe injekcje za pomocą cienkiej igły w miejscu bólu lub nadoponowo (kręgosłup)
• Możliwość znieczulenia miejscowego
• Szybki powrót do codziennej aktywności
• Procedura przeprowadzana w warunkach ambulatoryjnych

rtg

Oznacza to, że oprócz leczenia bólu i stanu zapalnego, celem nadrzędnym terapii GOLDIC jest uzyskanie efektu regeneracji uszkodzonej tkanki.
GOLDIC® stymuluje własną REGENERACJĘ organizmu.

Terapia z wykorzystaniem zestawu GOLDIC®:

• Pobranie 40 ml krwi żylnej pacjenta do 4 tub zestawu GOLDIC® (10ml każda), każda z 4 tub GOLDIC® zawiera specjalnie zaprojektowane cząsteczki złota.
• Probówki GOLDIC® wypełnione krwią pacjenta i cząstkami złota będą inkubowane przez 24 godziny, a następnie odwirowywane przez 10 minut z prędkością 4000 obr./min. w celu oddzielenia 3 ml surowicy z każdej próbówki.
• Wzbogacona surowica jest transportowana do mniejszych 4 strzykawek z wykorzystaniem
specjalnego filtra, który zatrzymuje cząsteczki złota.
• 1 dawka 3ml surowicy wzbogaconej podczas inkubacji o najważniejsze cytokiny i czynniki
wzrostu jest następnie wstrzykiwana pacjentowi w miejsce bólu lub nadoponowo (kręgosłup), w zależności od schorzenia i wskazań. Pozostałe 3 strzykawki z surowicą GOLDIC są zamrażane w -18 st. C. oczekując na kolejne injekcje.

Cała terapia składa się z czterech (4) wstrzyknięć wzbogaconej surowicy, każde w odstępie 2-7 dni.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z poniższymi dokumentami.

wirus

stop wirus