Medycyna regeneracyjna

Medycyna regeneracyjna rozwija się niezwykle dynamicznie, a w naszej klinice jesteśmy na bieżąco z wszelkimi nowinkami pojawiającymi się zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku. Jest to sposób na to, żeby przynieść ulgę osobom cierpiącym i nieuleczalnie chorym. Nasz specjalista, dr n. med. Kazimierz Kordecki pracuje z użyciem światowej klasy technologii GOLDIC, która została dopuszczona do stosowania w praktyce po dwunastu latach badań klinicznych! Jest to zatem w pełni bezpieczna, ale również skuteczna metoda, przy pomocy której można zapobiec toksycznej reakcji komórek, co sprawdza się w przypadku różnorodnych urazów, stanów zapalnych czy procesów zwyrodnieniowych.

postać prześwietlona do kości

Wyrób medyczny kl. II B

Czym jest GOLDIC (Gold Induced Cytokines)?

GOLDIC to technologia, która umożliwia zwiększenie w organizmie Plasma Gelsolin, GSF Beta czy SCGF, czyli cytokin, które odpowiadają za wzrost i aktywację komórek macierzystych. To oznacza, że ta terapia działa przeciwzapalnie, zmniejsza ból, przywraca ruchomość, a przede wszystkim zwiększa zdolność organizmu do regeneracji. Powszechnie stosuje się ją w leczeniu schorzeń układu mięśniowo-szkieletowego, czyli bólu kręgosłupa, zapalenia ścięgien, kości i stawów czy nawet reumatoidalnego zapalenia stawów. Terapia wspomaga także regenerację ciała po różnego rodzaju urazach ortopedycznych.

Wskazania (obecnie):
• Urazy ścięgien, więzadeł i mięśni
• Zapalenie/przewlekłe urazy ścięgna (ścięgno Achillesa, ścięgna rzepki - kolano skoczka, łokieć
tenisisty, i in.).
• Ganglia (torbiele stawów i ścięgien)
• Zapalenie torebki stawowej
• Zwyrodnieniowa ciasnota kręgosłupa (stenoza)
• Choroba zwyrodnieniowa stawów (łagodna/umiarkowana) – kolanowy, biodrowy i in.
• Reumatoidalne zapalenie stawów (RZS)
• Zaburzenie gojenia ran

Korzyści i zalety terapii GOLDIC:

• Wysoka skuteczność terapii
• Szybka redukcja bólu i stanu zapalnego tkanek miękkich
• Uniknięcie operacji
• Osiągnięcie trwałej regeneracji tkanek miękkich (stawów, więzadeł, ścięgien, mięśni)
• Uniknięcie tworzenia się blizn
• Zwykłe injekcje za pomocą cienkiej igły w miejscu bólu lub nadoponowo (kręgosłup)
• Możliwość znieczulenia miejscowego
• Szybki powrót do codziennej aktywności
• Procedura przeprowadzana w warunkach ambulatoryjnych

rtg

Oznacza to, że oprócz leczenia bólu i stanu zapalnego, celem nadrzędnym terapii GOLDIC jest uzyskanie efektu regeneracji uszkodzonej tkanki.
GOLDIC® stymuluje własną REGENERACJĘ organizmu.

Terapia z wykorzystaniem zestawu GOLDIC®:

• Pobranie 40 ml krwi żylnej pacjenta do 4 tub zestawu GOLDIC® (10ml każda), każda z 4 tub GOLDIC® zawiera specjalnie zaprojektowane cząsteczki złota.
• Probówki GOLDIC® wypełnione krwią pacjenta i cząstkami złota będą inkubowane przez 24 godziny, a następnie odwirowywane przez 10 minut z prędkością 4000 obr./min. w celu oddzielenia 3 ml surowicy z każdej próbówki.
• Wzbogacona surowica jest transportowana do mniejszych 4 strzykawek z wykorzystaniem
specjalnego filtra, który zatrzymuje cząsteczki złota.
• 1 dawka 3ml surowicy wzbogaconej podczas inkubacji o najważniejsze cytokiny i czynniki
wzrostu jest następnie wstrzykiwana pacjentowi w miejsce bólu lub nadoponowo (kręgosłup), w zależności od schorzenia i wskazań. Pozostałe 3 strzykawki z surowicą GOLDIC są zamrażane w -18 st. C. oczekując na kolejne injekcje.

Cała terapia składa się z czterech (4) wstrzyknięć wzbogaconej surowicy, każde w odstępie 2-7 dni.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z poniższymi dokumentami.

wirus

stop wirus